Piaggio NEW FLY 125ie 3V

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

Příspěvekod Maseeer » 20 dub 2016, 20:15

Tak to je pro mě nová informace ze se chystá 4v. Zajímalo by mě jaký v tom bude rozdíl, kdy to asi tak bude a jaka bude cena. Jestli by se nevyplatilo si počkat.
Maseeer

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 18 bře 2016, 08:14

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

Příspěvekod Dusan14 » 20 dub 2016, 20:31

Malo by to mat vykon v vysokych otakach tak ze troska lepsia maximalka
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

Příspěvekod alfonzo » 23 dub 2016, 11:43

Ten štítek v kufru mám taky smazaný. Nálepka neporušená, jen všekerý text se smazal. To nechápu. STK to neprojde, budu muset taky někde nechat udělat. :-/
Motor má taky jiné číslo než je ve VTP. Rok výroby 2014. :evil:
Naposledy upravil alfonzo dne 02 kvě 2016, 19:28, celkově upraveno 1
alfonzo

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 16
Registrován: 27 čer 2014, 18:10
Skútr / moto: Piaggio Fly 125 V3 black
Tuning / úpravy: -

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

Příspěvekod Majkysek » 28 dub 2016, 15:54

Kde se da neco zjistit o te nove verzi 4V? Nikde jsem o tom nic nenašel. Chci právě pořizovat Flye, ale tahle informace mě brzdí. Je to jistota a chysta se to v brzdke dobe? Diky
Majkysek

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 28 dub 2016, 15:52

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

Příspěvekod Sarapatka » 11 kvě 2016, 12:04

Ahoj. Podle informací z Motosalone ve Vyšehradské, kde jsem kupoval ted skútra se iGet 4V motory asi nebudou do FLY dávat vůbec a omezí se nabídka. Ted je čtyřventil v Piaggio Medley a Vespa GTS 2016.
Naposledy upravil Sarapatka dne 28 říj 2018, 11:24, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Sarapatka

25+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 47
Registrován: 15 črc 2014, 21:12
Bydliště: Praha 4
Skútr / moto: Piaggio Fly 3x,Medley 125, Beverly 500, 350i 2020.
Tuning / úpravy: Kromě BV 350i všude Multivar od Malloossi.

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

Příspěvekod BJS » 11 kvě 2016, 13:26

Tak minulý týden druhá garančka u prodejce Vespa Morava Hranice - najeto 5.000 km. Vedle servisní kontroly a tradiční výměny olejů (motorový i převodový) i přehrání palivové mapy v řídící jednotce na nenovější verzi a výměna sjeté zadní pneu (ContiTwist namísto původní čínské CST). Cena celkem 3.300 Kč (prohlídka + oleje 1900, zadní guma 900, přehrání softu 500).
S Flyjkem absolutní spokojenost - z mojeho pohledu a pro moje potřeby ten skútr nemá chybu. Od jara do podzimu prakticky denně dojíždím do práce vzdálené 18 km a nikdy mně nenechal ve štychu. Spotřeba mi vychází cca 2,6L/100 km (vážím skoro 100 kilo a moc ho nešetřím).

To jen tak, aby řeč nestála :D
Ex: MBK Booster 50NG 3.600 km, Piaggio Fly 125ie 3V 21.500 km, Piaggio X10 125 15.000 km
Uživatelský avatar
BJS

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 30
Registrován: 28 kvě 2013, 12:16
Bydliště: Nový Jičín
Skútr / moto: Vespa GTS 125 Blue Energia

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

Příspěvekod Tentononc » 17 kvě 2016, 14:50

Zdravím,
mám týden starého Fly (najeto 200km), tak bych se podělil o zkušenosti pro ty, kteří vybírají nový skútr a zároveň mám pár dotazů pro stávající majitele. Jezdím s ním 99% času po Praze. De facto minimálně každý den do práce (cca 13km tam a zpět). Jinak, kupoval jsem ho v A-spiritu, vše OK, ale jak už tu někdo zmiňoval, rozchází se typ motoru v TP a na skútru. A-spirit to už nicméně pořešil tak, že ve velkém TP je v poznámce dole uveden i správný typ motoru, takže tím by mělo být po problému. Shrnul bych to následovně (městský provoz)
    - Kola Prvotní dilema jestli jít do 12" kol. Nakonec mi přijdou do městského provozu ideální. Parádní ovladatelnost. Díry, kanály, kočičí hlavy atp. jsou sice cítit, ale čekal jsem to mnohem horší. Měl jsem možnost svést se i na 14" a zas tak markantní rozdíl mi v tom nepřišel.. Navíc desingově mi na skútr sedí více ty menší kola. Bylo mi řečeno, že pneu mohou mít ze začátku horší přilnavost. Zrovna včera jsem měl pocit, že mi v zatáčce trochu ustřelil zadek, takže uvidím časem. Jinak s menšími koly je ještě spojena jedna výhoda
    - Zavazadlový prostor Díky menším kolům je prostor pod sedadlem fakt velký. Standardně vozím lékarničku, 150cm řetěz, středně velký batoh a stále je ještě místa dost na nějaký denní nákup. O kufru zatím nepřemýšlím.
    - Výkon a brzdy Zatím ho zajiždím (cca 500 km na max 70% výkonu), ale i na půl plynu vyrážím z křižovatky jako první a na 50-60 se dostanu poměrně brzo. Na 80tku tacho jsem se zatím taky dostal vždy, i když to byl mírnější kopec a vál protivítr. Určitě by dal víc, ale jak jsem psal, ještě ho zajíždím a v Praze se pohybuju nejčastěji v rozmězí 60-80 tacho. (
    - Spotřeba První takování 2,4l/100, jízda po Praze

Negativa
    - Vrzání Prvních 100km byl celkem slyšitelný zvuk vrazající kastle. Předpokládám, že si to už sedlo, nyní OK.
    - Blinkry Vetšinou nahození i vymáčknutí blinkru jde rukou poznat (jakože něco sepnete), ale už se mi několikrát stalo, že po vymáčknutí jsem citově nic nepoznal a musel jsem překontrolovat na přístrojovce, což občas za slunného počasí není úplně hned vidět, jestli blikám nebo ne..
    - Ukazatel stavu paliva Z toho jsem tak nějak zmatený. Nádrž by měla mít objem 7l. Po 150km byla ručička na 0 a rozsvítila se kontrolka. Natankovat se mi ovšem podařilo pouze 3,7l (ukazatel na max). Tudíž by tam měly být ještě tak 3 litry paliva to je přes 100km jízdy. Je toto normální?

Co bych ještě zmínil je parkování. V Praze parkuju téměř vždy na chodníku (samozřejmě tak, abych nepřekážel). Zatím bez problému. Dokonce blízko mého pracoviště stojí pravidelně 2 měšťáci a chytají auta, která projíždějí v protisměru přilehlou jednosměrkou. Můj skútr ignorují. Ze zabezpečení doporučuju řetěz (150cm ideální) a pojištění popř. plachtu. Pakliže budete mít skútr pojištěný, tak je dle mého alarm na předním kotouči už zbytečný výdaj.. Ale asi záleží i na lokalitě parkování a jestli se vám bude líp spát.. nicméně když vám ho bude chtít někdo ukrást, tak to 2 chlapi naloží za 10 vteřin do dodávky a nazdar. Radši bych si připlatil za řetěz a zásadně přivazovat k zadnímu kolu.

Momentálně přemýšlím o předním plexi. Je tu nějaký majitel Fly vysoký 185cm? Chtěl bych vysoké plexi, aby bylo vidět přes horní okraj, aniž bych se musel zásadně natahovat...
Tentononc

0+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 2
Registrován: 16 kvě 2016, 08:52
Skútr / moto: Piaggio Fly 125 3v 2015

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

Příspěvekod BJS » 19 kvě 2016, 11:46

Tentononc:

- ukazatel stavu paliva - moc přesný teda opravdu není a přesnost může být kus od kusu jiná. Já mám vyzkoušené, že když se rozsvítí kontrolka, ujedu ještě 50 km a pak dotankuju něco okolo pětiapůl, šesti litrů.

- přední plexi - já mám vysoké F.Fabbri, dával jsem tu do fóra fotky, jsou někde na straně 6 tohodle vlákna. Ale asi to nebude to co chceš, protože měřím 179 cm a vidím přes něj, jen když se natáhnu jak pštros a to ještě dost blbě. Ale komfort úžasný ...
Ex: MBK Booster 50NG 3.600 km, Piaggio Fly 125ie 3V 21.500 km, Piaggio X10 125 15.000 km
Uživatelský avatar
BJS

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 30
Registrován: 28 kvě 2013, 12:16
Bydliště: Nový Jičín
Skútr / moto: Vespa GTS 125 Blue Energia

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

Příspěvekod Sarapatka » 31 kvě 2016, 12:42

Ahoj. Ja mam FLY uz druhyho. Prvni byl 2014 druhy 2016 (model 2015). Druhej se trochu hur rozjizdi. Nema takovy odpich a malinko dyl reaguje na plyn. Je to znat a vadi mi to. U prvniho zabirala spojka okamzite a u druhyho zabere az kdyz se trochu zvysi otacky. V kombinaci s pomalejsi reakci na plyn je vysledkem znatelne horsi odpich. Co se tyce palivomeru, tak ukazuji oba stejně. Tzn. rucicka na nule a zůstávaji tam cca 3 litry. Predni brzda zacala skvele brzdit az po 1000 km. Jizdni vlastnosti perfektní. Sedi jako pribity.
Uživatelský avatar
Sarapatka

25+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 47
Registrován: 15 črc 2014, 21:12
Bydliště: Praha 4
Skútr / moto: Piaggio Fly 3x,Medley 125, Beverly 500, 350i 2020.
Tuning / úpravy: Kromě BV 350i všude Multivar od Malloossi.

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

Příspěvekod evina38 » 19 čer 2016, 23:54

zdravim, mam otazku, pri pouziti prednej alebo zadnej brzdy ma zadne svetlo zmenit intenzitu? mam Piaggio FLY 125ie 3V r.v. 2013
Uživatelský avatar
evina38

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 19 čer 2016, 23:36
Skútr / moto: Piaggio FLY 125ie 3V

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

Příspěvekod forester » 20 čer 2016, 05:49

Určite nemá s titulu konštrukcie ale dochádza k tomu aj u iných motocyklov nakolko ten úbytok napetia pri zapnutí brzdového svetla/žiarovky sa musí nejak prejaviť.
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 654
Příspěvky: 5476
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

Příspěvekod evina38 » 20 čer 2016, 09:41

No mne nemeni intenzitu, islo mi o to, ci je to v poriadku, ze skuter teda nema brzdove svetlo, teda vodici za mnou nevedia , ze brzdim.
Uživatelský avatar
evina38

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 19 čer 2016, 23:36
Skútr / moto: Piaggio FLY 125ie 3V

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

Příspěvekod TUNER » 20 čer 2016, 13:17

To samozřejmě v pořádku není a brzdové světlo musí při zmáčknutí jakékoliv brzdy svítit.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

Příspěvekod evina38 » 20 čer 2016, 15:14

Kde by teda mohla byt chyba, v ziarovke alebo v nejakom spinaci?
Uživatelský avatar
evina38

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 19 čer 2016, 23:36
Skútr / moto: Piaggio FLY 125ie 3V

Re: Piaggio NEW FLY 125ie 3V

Příspěvekod TUNER » 21 čer 2016, 11:22

Počkeeeeej,mrknu do své křišťálové koule......jo,vidím to zcela přesně......je to žárovka v zadním světle.

.....a nebo spínače u brzdových páček . :wink: Pravděpodobnější bude ta žárovka než porucha obou spínačů současně. Příp. zkoukni pojistky.

Koule mi ještě prozradila že si to budeš muset zkontrolovat sám(a) a nebo s tím zajet za někým kdo ti to zkontroluje. :arrow: :idea:
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků