Piaggio Beverly 125ie

Diskuze o skútrech většího objemu.

Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 30 bře 2014, 23:58

Rozhodl jsem se založit samostatné vlákno věnované tomuto zajímavému skútru a vzhledem k tomu, že jsem současně novopečeným majitelem, tak bych chtěl do tohoto vlákna přispívat svými zkušenostmi, zážitky a uživatelskou recenzí z reálného provozu. Třeba se někomu budou hodit informace o tomto skútru, protože sám jsem na vlastní kůži zjistil, že prakticky nejsou k dispozici žádné uživatelské reference o Beverly 125ie. Současně vyzývám i další majitele tohoto modelu (bez ohledu barvy :-) ), aby zde také přispívali svými zkušenostmi, tedy pokud vůbec nějací majitelé v Česku jsou :-).

Proč jsem se rozhodl pro skútr Piaggio Beverly 125ie

Jak mnozí víte, zhruba před rokem jsem si pořídil skútr Kymco Agility City 125. Výborný, spolehlivý dopravní prostředek na dojíždění do práce. Jenže časem mě to ježdění na skútru tak chytlo, ze jsem začal podnikat výlety a čím dál více na větší vzdálenosti. Jenže tam se začaly projevovat handicapy Agilitky. V první řadě malá nádrž s ohledem na větší spotřebu, a tím pádem velmi nízký akční rádius, cca 140-150km. Což s sebou samozřejmě neslo nepříjemnost v podobě neustálého počítání ujetých km od posledního tankování a hledání benzinek. Naštěstí hustota čerpacích stání v Česku i na Slovensku je poměrně velká, tak jsem se naštěstí nikdy nedostal do situace, že bych zůstal na suchu :-). Dále mi vadil dost malý prostor pod sedlem. To vše mě vedlo k tomu, abych se začal ohlížet po jiném stroji, který by více vyhovoval mým potřebám. Pokud někoho více zajímají mé zkušenosti se skútrem Kymco Agility City 125, tak se stačí podívat na můj deník na motorkáři.cz, Facebook a v neposlední řadě mé příspěvky ve vlákně Kymco Agility City 125 zde na Skutrforu :-).

Vybíral jsem z několika značek a modelů. Nakonec zůstaly v užším výběru tyto modely:
Honda SH 125 - velmi pěkný a povedený skútr, jenže oproti Agilitce bych si moc nepomohl, jedině díky menší spotřebě bych měl větší dojezdy, ale stejný problém s malým prostorem pod sedlem a také samotné sedadlo mě moc nenadchlo.

KYMCO Downtown 125i ABS - nádherný skútr, papírově i podle ohlasů majitelů je na tom velmi dobře, nicméně vzhledem k mým problémům s garážováním jsem od tohoto krásného maxika musel ač nerad upustit... :-(

Piaggio Beverly 125ie - tento skútr mě docela nečekaně zaujal na výstavě Motocykel Incheba Bratislava. Jednak splňoval papírově mé požadavky, tzn. výkon na hranici 11kW, velká nádrž - údajně až 12L!! No a co mě dostalo, poměrně velký zavazadlový prostor pod sedlem, v této kategorii skútrů bych řekl až nevídaný. V přímé konkurenci např. Kymco People GT125i při papírově stejných parametrech má velmi malý prostor pod sedlem, o Yamaha Xenter 125 ani nemluvě, tam se pod sedlo vleze snad maximálně lékárnička. V neposlední řadě také poměrně velký uzamykatelný prostor pod řidítky, kde je osazena 12V zásuvka, tak nabíjet mobil, navigaci atd. by neměl být problém. Takže po zvážení všech kladů a záporů jsem se nakonec rozhodl zkusit jít do skútru Piaggio Beverly 125ie.

Koupě skútru

Tak skútr jsem měl vybraný, teď mi zbývalo vybrat barvu a solidního prodejce. Měl jsem možnost ještě sehnat modely 2013 v černé nebo červené barvě. Černá mě po pravdě moc nezaujala, tak jsem se nakonec rozhodl pro červenou, která Beverly mimořádně sluší. Sehnal jsem ho u prodejce Skútry-levně.cz ve Velkém Týnci u Olomouce. Prodejce Tomáš Bláha byl velmi ochotný, vše předvedl, ukázal, řekl mi vše podstatné o skútru a tak jsem ho nakonec koupil zde. Celkový dojem z prodejce hodnotím velmi pozitivně :-).

Odvoz z prodejny, první dojmy

Skútr Piaggio Beverly 125ie jsem měl připravený k převzetí na prodejně, vzhledem k poměrně hezkému jarnímu počasí, které panovalo v závěru března, jsem si mohl nového miláčka :-) odvézt po vlastní ose. Takže po vyřízení všech formalit a prvotním seznámením a předvedením ovládání skútru jsem poprvé usedl do pohodlného sedla jakožto právoplatný majitel :-), nastartoval a pomalu vyrazil na cestu domů. Tady bych se rád podělil o své první dojmy po najetí několika desítek km. Na nějaké zásadní hodnocení skútru je velmi brzy, nicméně alespoň zatím par postřehů.

Vzhledem k tomu, že mám za sebou zhruba rok ježdění na skútru s nájezdem přes 9.000km, tak jsem se za řídítky necítil jako úplný zelenáč, nicméně i tak jsem k řízení tohoto krasavce přistupoval s notnou dávkou respektu. Přece jen Beverly 125ie je mohutnější stroj než Agility City 125, také o dost výkonnější, takže mé první rozjezdy byly velmi opatrné, jednak abych se seznámil s chováním skútru a také abych si osahal, kdy a jak skútr reaguje.

Mé první kilometry na Beverly vedly na nejbližší benzinku. Jel jsem směrem na Přerov, takže jsem se zastavil na benzince Shell v Krčmani. Tankování do Beverly byla pro mě změna. Jednak je úplně jiné umístění nádrže i otvoru pro tankování, u Beverly je otvor v prostředku v sloupci mezi nohama. A také je rozdílná velikost nádrže, která je obří – mělo by tam vlézt až 12,5L benzínu!!!, což slibuje velice slušný dojezd. Prozatím nemám ověřeno, jestli tam skutečně vleze tolik litrů a jakou bude mít skútr spotřebu, na to je ještě velmi brzo. Ale postupně zde budu přidávat své nové poznatky v tomto směru :-). Nicméně i tak jsem natankoval bezmála 10L, což je pro mě nezvyk. Do Agilitky mi vlezlo max. tak polovina tohoto množství … :-(

Z benzinky jsem pokračoval dál směrem na Přerov a potom domů, do Lipníka n. B. Rychlost jsem udržoval zhruba do 70km/h, snažil jsem se jet bez zbytečné akcelerace, nicméně bylo cítit při sebemenším otočení plynovou rukojetí obrovský tah a chuť jít do akcelerace. No řekl bych, že tento skútřík po zajetí bude výborný pracant :-).

I když bylo v ten den krásné, slunečné počasí, nějak jsem si neuvědomil, že je teprve závěr března, tudíž vzduch moc teplý nebyl, navíc skoro celou cestu jsem měl ostrý protivítr. Já si s sebou nevzal termodeku, kterou jsem si pořídil před časem na Agilitku, no tak jsem si užil svoje. Na skútru také zatím nemám ochranné plexi (mám objednané, ale než Italoši dodají, to potrvá …), takže domů jsem přijel parádně promrzlý, skoro mě museli sklepávat ze skútru :-D. Ani v moto kalhotách jsem už neměl zimní vložku (pod dekou není potřeba), takže i na kolena parádně táhlo. No jak jsem trošku pookřál po příjezdu ke garáži, tak jsem si vzal termodeku na nohy, i když není přímo určena pro tento skútr, lze ji použít i u Beverly, a zkusil jsem se ještě projet. No to bylo jiné kafe, na nohy už netáhlo, pěkně teploučko, paráda. Jen mi stále chybí plexi. Přeci jen jsem už zvyklý na pohodlí z Agilitky, kde mám poměrně dobře vyřešenou ochranu proti nepřízni počasí. Ale to vše bude, patřičné doplňky jsem objednával hned při koupi, teď už jen záleží na rychlosti dodavatele.

Takže pro dnešek myslím, že informací jsem předal dost, kdo jste dočetli ten memoriál až sem, tak smekám klobouk :-D, no nebojte, já u sepisování strávil mnohem více času než zabralo ho přečíst :-D, ale snad tyto informace budou někomu prospěšné :-). Určitě plánuji zde psát své zkušenosti s provozu, přidávat fotky, i videa. Klidně pište, co vás zajímá, budu rád, pokud se podaří toto vlákno udržet aktivní.

Ještě doplním, že v neděli 30.3.2014 jsem podnikl první výlet na Beverly, ale o tom až v příštím příspěvku, kde se podělím o své dojmy ze zajíždění :-)

Několik foto je zde u článku, kompletní fotogalerii skútru Piaggio Beverly 125ie naleznete na rajčeti
img_3494.jpg
img_3469.jpg
img_3503.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1119
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 400 ABS 2018 / YAMAHA X-Max 300 ABS
Tuning / úpravy: X-Max 400: zadní nosič kufru Yamaha + zadní kufr Yamaha 50 l s opěrkou pro spolujezdce, držák telefonu (GPS) - na střed řídítek, velké plexi Puig kouřové, brašna pod přístrojový panel Yamaha

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod waikik » 31 bře 2014, 00:15

Petře nedá sa mi nepripojiť ku gratulantom k tejto vskutku podarenej a štýlovej mašinke..Nech ti dlho slúži a nech najazdíš mnoho kilometrov bez nehody a porúch.......a propo...že ty nebudeš meniť sktútre po roku v tvojom vlastníctve.??...ha,ha,ha......ešte raz gratulácia.......waikik
..."talianský muzikál"..FORD FOCUS ecoboost 1,6
waikik

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 02 lis 2013, 17:03
Skútr / moto: už žiadny
Tuning / úpravy: žiadne

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 31 bře 2014, 05:51

Waikik: diky za gratulaci :-)
Tak doufám, že u tohoto stroje vydržím o něco déle :D :D. Na druhou stranu je to výhodné pro potencionální kupce o zánovní stroj, kdy mají jistotu, že koupí stroj ještě v záruce a bezvadném stavu, čímž se může pochlubit málokterá ojetina. No a taky vůbec není jisté, že prodám Agilitku. Pod cenu nemám sebemenší důvod se celkem kvalitního stroje zbavovat, tak to může dopadnout tak, že Agilitka bude dál spolehlivě sloužit na dojíždění do práce a Beverly na výlety :-) ale co to udělá doma, to Nevim ... :D
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1119
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 400 ABS 2018 / YAMAHA X-Max 300 ABS
Tuning / úpravy: X-Max 400: zadní nosič kufru Yamaha + zadní kufr Yamaha 50 l s opěrkou pro spolujezdce, držák telefonu (GPS) - na střed řídítek, velké plexi Puig kouřové, brašna pod přístrojový panel Yamaha

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod sinistre » 31 bře 2014, 09:49

Velmi dobře. I já jsem ho tam obdivoval a kupodivu právě v této barvě.
Když píšeš o tankování, dobře že sis dojel až na Shellku - já nedávno natankoval do auta benzín u Primu Velký Týnec (na křižovatce) a to se panečku děly věci. Ráno nešlo nastartovat, když konečně naskočilo nedrželo volnoběh, nejelo snad ani na tři válce, hrůza (1.8, přímé vstřikování). Musel jsem to vyjezdit a vzít někde poctivej benzín - tož a tak se šetří.
Uživatelský avatar
sinistre

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 409
Registrován: 08 zář 2012, 21:40
Skútr / moto: Cagiva City 50
Tuning / úpravy: multivar

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod 942004 » 31 bře 2014, 10:07

Peťo,moooc dobrý výběr značky,typu i barvy :idea: At ti slouží k radosti a užitku. :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod icecheat » 31 bře 2014, 10:20

Pěkně napsáno, gratuluji ke koupi. Nikdy jsem se nezajímal o Piaggio a najednou ho mám doma. Beverly mě nikdy nějak neoslovila a po z kouknutí tvoji galerie žasnu :) jediný co mě vadí je ten malý přední brzdič k tomu kotouči. Jinak jsem zvědavý na spotřebu a na co je to tlačítko mode na palubní počítač? Díky.
icecheat

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 150
Registrován: 27 srp 2011, 17:38
Bydliště: Čáslav
Skútr / moto: Piaggio X8 200

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod samtony » 31 bře 2014, 11:22

Ahoj Petře, také se připojuji ke gratulaci k novému skutříku. Po přečtení tvé úvodní recenze k Piaggio Beverly jsem již na 100% přesvědčen, že nějaký předek byl zajisté spisovatel. :D Pěkně se to čte a určitě se budu těšit na další články. Nehledě tomu i videa máš super, ale to jsem již někde psal. Třeba se někdy letos uvidíme na cestách. samtony
Uživatelský avatar
samtony

50+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 91
Registrován: 16 říj 2012, 19:40
Bydliště: Červený Kostelec
Skútr / moto: x max 125 r.v. 2013

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 31 bře 2014, 12:29

Kluci zlatí, děkuji moooc všem za blahopřání i za veskrze pozitivní názory, ani jsem nečekal takový ohlas :-). Pokusím se reagovat postupně na jednotlivé příspěvky.

pro sinistre
No s tím tankováním je to opravdu mnohdy do štěstí, člověk nikdy neví, jaké pančované palivo tankuje do svého vozidla. I proto jsem chtěl skútr s větším dojezdem, abych si mohl vybrat, kde budu tankovat, tak snad se mi to splní :-)

pro 942004
Díky, také doufám, že mazel bude sloužit podle mých představ :-)

pro icecheat
Diky za pochvalu :-)
Tak po pravdě já vůbec ještě donedávna vůbec netušil, že skončím u Piaggia. Jak jsem popisoval v úvodu, ohlížel jsem se po úplně jiných značkách a modelech. Beverly mě zaujalo tak říkajíc na poslední chvíli :-), důvody nebudu opakovat, vše je popsáno v úvodním článku.
Na spotřebu jsem také velmi zvědavý, ta bude hrát klíčovou roli v tom, jestli jsem koupil dobře nebo ne. Zatím je ale velmi brzo na jakékoli hodnocení, to bude možné dělat až po několikerém tankování a nájezdu většího počtu km. Nicméně od natankovaní mam najeto asi 160km, a palivoměr ukazuje půl nádrže, což se jeví slibně. U Agilitky už bych byl na suchu...ale jak říkám, zatím nemám vychytané, jak přesně ručička ukazuje, kolik doopravdy vleze do nádrže a především kolik doopravdy lze z nádrže využít. Po zkušenostech s Agility City vím, že technický údaj se v realitě zcela rozchází se skutečností. U Agilitky mám už zmáklé chování ukazatele paliva, tak vím co a jak. U Beverly mě tohle teprve čeká, nicméně o všem, na co přijdu, zde budu psát, takže budou informace z první ruky :-)
Tlačítko Mode je skutečně k ovládání palubního počítače, přesněji mini počítače, zas tak moc funkcí nenabízí, nicméně mě to bohatě stačí. Bližší popis se budu snažit napsat v samostatném článku, pokud bude čas, tak bych dal i video pro lepší představu :-).

pro samtony
Také diky za pochvalu, až se u toho červenám :D no jestli mám nějakého předka spisovatele fakt nevím, asi bych měl zapátrat v rodokmenu a třeba bych na někoho slavného narazil :D
Články a reporty určitě budou, mám v plánu i videa, ale to je hodně časově náročné. Už teď mám poměrně velký skluz, co jsem nestihl dosud zpracovat reporty z výletů... :-( Ale budu se snažit dál přinášet reporty, které mohou být užitečné i ostatním.
Také doufám, že se potkáme osobně na nějaké akci, myslim, ze je to hodně nadějné :-)
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1119
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 400 ABS 2018 / YAMAHA X-Max 300 ABS
Tuning / úpravy: X-Max 400: zadní nosič kufru Yamaha + zadní kufr Yamaha 50 l s opěrkou pro spolujezdce, držák telefonu (GPS) - na střed řídítek, velké plexi Puig kouřové, brašna pod přístrojový panel Yamaha

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod Gandalf » 31 bře 2014, 14:00

Gratuloval jsem už jinde, jen dodám, že na spotřebu jsem také zvědav - pokud se 350-ka pohybuje kolem 3 l, tak bych 125-ku tipoval na 2,5 l a při pohodové jízdě možná i lehce pod :)
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1467
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod saimon1 » 31 bře 2014, 14:04

Taky velká gratulace k novému mazlíkovi :D
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 31 bře 2014, 14:24

pro Gandalf
Ano, psal jsi už v jiném vlákně, přesto ještě jednou díky. :-)

No koukám, sledování spotřeby, na tento údaj se bude zaměřovat hodně lidí :D. No je fakt, když jsem se rozhodoval, jestli koupit Beverly, tak jsem sháněl informace o skútru kde se dalo, bohužel nikde nic, o spotřebě ani nemluvě. Prostě zatím jsou to jen dohady, žádná seriózní statistika třeba jak si vedu u Agility City neexistuje. Tak svým způsobem budu takový průkopník. :-)
No pokud by reálná spotřeba byla kolem 3L, nebo i pod 3, tak bych byl na tom s dojezdy určitě lépe než dosud s Agilitkou. Ale nezdá se mi reálné dosáhnout spotřebu 2,5L, nebo dokonce nižší, to se mi jeví jako nereálné. Ne že bych nebral takovou spotřebu, ale Beverly 125ie je už poměrně dost těžký skútr, takže nejsem v tomto směru až takový optimista. Takové spotřeby dosahují borci tak na Hondách, ale to jsou stroje váhově někde jinde... Uvidíme, nechám se překvapit, doufám, že mile :-)

pro saimon1
Díky :-)
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1119
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 400 ABS 2018 / YAMAHA X-Max 300 ABS
Tuning / úpravy: X-Max 400: zadní nosič kufru Yamaha + zadní kufr Yamaha 50 l s opěrkou pro spolujezdce, držák telefonu (GPS) - na střed řídítek, velké plexi Puig kouřové, brašna pod přístrojový panel Yamaha

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod Fota » 31 bře 2014, 14:30

vzhledem ke zkušenosti s podobným strojem odhaduji reálnou spotřebu na 3-3,5 l
Fota

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 43
Registrován: 28 srp 2012, 20:37
Bydliště: Ostrava Poruba
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 125 i.e. (2013)
Tuning / úpravy: Malossi Multivar

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod Gandalf » 31 bře 2014, 14:35

Downtown byl těžší, cca o 10-12 kg, k tomu velké plexi, 80 kg jezdec a měl jsem dlouhodobý průměr 2,7. Takže bych se těch 2,5 nebál. Samozřejmě stačí více studených startů, jízda po městě brzda plyn apod. a bude to víc. Ale když čtu o Tvé pohodové jízdě na výletech... uvidíme :wink:
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1467
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod petr311 » 31 bře 2014, 14:51

Uvidíme, zatím můžeme spotřebu jen tipovat, seriózní čísla tak rychle nebudu mít k dispozici. Navíc já budu mít také velké plexi a zadní kufr (vše je objednané), takže aerodynamika se zcela jistě změní.
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1119
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 400 ABS 2018 / YAMAHA X-Max 300 ABS
Tuning / úpravy: X-Max 400: zadní nosič kufru Yamaha + zadní kufr Yamaha 50 l s opěrkou pro spolujezdce, držák telefonu (GPS) - na střed řídítek, velké plexi Puig kouřové, brašna pod přístrojový panel Yamaha

Re: Piaggio Beverly 125ie

Příspěvekod AlesM » 31 bře 2014, 15:58

At ti slouží podle Tvých představ a mnoho kilometrů s úsměvem.
Beverlyna je opravdu dobrá volba.
Reálna spotřeba bude 2,5-3l...větší asi opravdu nebude ani s hodně agresivní jízdou Já s Piaggio motorem 400ccm mám reálnou 3,2l/100km. při běžné jízdě okolo domu.(plynulá jízda bez přehnané akcelerace)
Naposledy upravil AlesM dne 31 bře 2014, 17:41, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
AlesM

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 122
Registrován: 13 črc 2012, 22:07

Další

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků