Krémová kejda ze vzduchového filtru

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Krémová kejda ze vzduchového filtru

Příspěvekod xladi » 17 črc 2016, 19:44

Největší položka je práce, ale s tím se musí počítat. Co se dá dělat, hlavně že to je v cajku a jede jak pila.
Uživatelský avatar
xladi

50+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 64
Registrován: 04 zář 2011, 13:15
Bydliště: Jaroměř
Skútr / moto: Piaggio Beverly 350 ST ABS/ASR (2016)

Re: Krémová kejda ze vzduchového filtru

Příspěvekod Kolohnát » 21 črc 2016, 20:31

To jsi měl opravdu velké štestí,žes to nezadřel,děkuj bohu,protože pak by ta pálka byla několikanásobná téhle ¨"haléřové položce".....samozřejmě,pokud by se ti to vůbec vyplatilo opravovat :D

Jinak s těma důchodcema,já se na to taky většinou dívám s nadhledem,ale podařilo se mi sehnat skůtra po prvním majiteli,který byl italský důchodce(rok 48),je to X 8 200ccm z roku 2006,jak jsem to kupoval,mělo to nalítáno 18 000km a ten skůtr vypadal a stále vypadá jako nový,jako by měl odjeto snad jen rok.Nikdo se v něm,kromě běžných garanček(olej,voda,filtry a brzdovka) nehrabal a řekl bych že i takové věci,jako seřízení ventilů a čištění karbece tam ojebali a nikdo to nikdy nedělal i když to je v servisce zapsáno,nicméně to nemění nic na faktu,že vypadá a jede stále jako nový i co do zvuku.Jediné,co jsem tam kdy řešil,tak bylo těsnění vodní pumpy(naštěstí je mimo olej u tohoto motoru),které odešlo,ale až mě a teď trošku řeším automatický sytič,ale nic závratného

Kotouče,pneumatiky a všechno je na tom skůtru originál a stále zánovní.všechny šroubky jsou očrtlé ještě tou barvou z fabriky,nejsou ožvejkané,zrezlé a nikdy to nikdo nepovoloval

Na STK se na to chodili dívat lidi,co tam stáli ve frontě a obdivovali ten stav-i technici
Skutra jsem koupil oproti dnešním cenám i docela levně,prostě haluz

Toto ale nepíšu proto abych se pochvástal,ale aby byla představa o tom,v jakém stavu bejvají skutry po normálním jedinci i s tímto nájezdem.Takže je jasné,že většina těch vysolených dotaženek z itálie apod. musí mít opravdu brutálně stočené kilometry,když skutr s deklarovanými 10 000km vypadá a jede jako by byl těsně před smrtí.......a není to jen o tom,jak se o to kdo staral.Pokud to není čína,tak ten skůtr vydrží vypadat a fungovat dlouhodobě slušně i s ojebanou údržbou


Kdysi jsem sehnal matce suzuki swift z bazaru taky po invalidním důchodci(vše doloženo dokumentací k němu) i jsem mu osobně volal,bydlel kousek od nás a to auto vypadalo taky jako nové a dodnes vypadá,mělo to tehdy najeto 45 tis,dnes 85,měl tam i upravenou sedačku aby tam uměl vlézt.Když jsem to tam viděl stát a otevřel kapotu,okamžitě jsem to bral ani jsem to dále nezkoumal,na tom autě se dodnes,za 7 let absolutně nic neposralo :wink:

Něco na těch důchodcích,původu čr a prvním majiteli bude,ale taková věc musí jít vidět hned na první pohled :D
Uživatelský avatar
Kolohnát

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 100
Registrován: 25 srp 2014, 12:53
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Burgman 125,2007

Předchozí

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků