Honda SH 125i

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod sraldo rýny » 20 čer 2018, 18:43

milosks píše:To Sral Doryny: Mám stejnou 2014, je to takový druh. Mluvíš mi z duše. Zajimavé je že až tak kriticky si to tady nikdo zatím neodvážil napsat.Máš pravdu uskákaná jak koza. Kroutil jsem pružinama jak to šlo a nic. Vepředu to kodrcá taky a tam žádný nastavení není. Prostě, takový o chlup lepší svezení jak na fichtlu. Kdybych to tušil před nákupem tak tento kostitřas na naše silnice nikdy.


Mluvíš mi z duše. Vědět to dřív, taky bych nekupoval. Mám ho na ježdění do práce. Teď raději jezdím zajížďkou po lepší silnici. A nebo původní trasou po té rozbité silnici 60 km/h max.
sraldo rýny

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 04 čer 2018, 15:59

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod Desper » 25 čer 2018, 12:17

Ona i 2016 slušně kope a cítím každou kostičku dlažby, ale s udržením problém nemám. Upřímně někdy zírám co ten skútr projede bez zaváhání za terén.
Desper

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 235
Registrován: 13 kvě 2016, 08:48
Bydliště: Olomouc
Skútr / moto: Honda SH125i 2016

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod jeff » 09 črc 2018, 12:35

Zdravím,
budu kontrolovat ventily. 1. Musím dát nové těsnění víka, 2. můžu použít staré, 3. nějaký těsnící tmel? Za rady děkuji.
jeff

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 68
Registrován: 30 srp 2011, 18:32
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH 125i, 2013, černá perleť
Tuning / úpravy: plexi Puig, vlastní deflektor, reflexní proužky a znaky, vyhřívané rukojeti Oxford Premium Touring, na zimu vyhřívaná deka Tucano a kryty řídítek

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod xPet » 09 črc 2018, 14:29

Ahoj,
můžeš použít staré. Bude-li to prokapávat, budeš muset koupit nové. Nějaký tmel nedoporučuji.
Spotřeba: Obrázek
xPet

100+
 
Reputace: 34
Příspěvky: 149
Registrován: 14 črc 2016, 13:38
Bydliště: Ostopovice
Skútr / moto: Piaggio Beverly 350 (2012), Honda SH 125 (2015)

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod xPet » 21 črc 2018, 22:45

Ahoj vespolek,
Na SH jsem dal Dr.Pulley kostičky 15g a nebyla to nejlepší volba. (originál jsou 16g)
Nemá to sice teď tak dlouhý prokluz na spojce, ale za to jsou běžné otáčky o 1000 větší a na volnoběh je slyšet jak ty elementy drnčí ve variátoru. A tím jak motor točí více otáček, tak je i hlučnější. Pocitově se mi zdá, že zrychlení se zlepšilo a 80 je na tachu hned (cca do 8 vteřin). Dokonce i 90 bych řekl, že je na tachu hned. Takže nedoporučuji. Možná by to vyřešila slabší kontrastka (a nebo počkat 40k kilometrů :-D).
Spotřeba: Obrázek
xPet

100+
 
Reputace: 34
Příspěvky: 149
Registrován: 14 črc 2016, 13:38
Bydliště: Ostopovice
Skútr / moto: Piaggio Beverly 350 (2012), Honda SH 125 (2015)

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod jeff » 22 črc 2018, 12:17

[quote="sraldo rýny"]Zdarec hodně jsem tady přečetl o tvrdosti tlumení. Koupil jsem nedavno sh125, rv.2014. Prijde mi tvrdá, uskákáná jak koza. Po horší silnici 2.-3. třídy se skoro nedá jet. Nejaké spojovačky mezi dědinama. To musím zpomalit tak na 60 abych to vůbec udržel. Je to normální? Jinou nemám možnost vyzkoušet.

Pokud Ti odskakuje přední, stálo by zkontrolovat tlumiče. Měl jsem to podobné. Tlumiče byly takřka prázdné, po výměně OK, dokonce mi přestaky kmitat řídítka. Zadní mám na 2. Hodně umí udělat i otřesy kufru, rozdíl jízdy s a bez je markantní. Mám ho podlepený okením těsněním Dčkem.
jeff

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 68
Registrován: 30 srp 2011, 18:32
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH 125i, 2013, černá perleť
Tuning / úpravy: plexi Puig, vlastní deflektor, reflexní proužky a znaky, vyhřívané rukojeti Oxford Premium Touring, na zimu vyhřívaná deka Tucano a kryty řídítek

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod Gargamell01 » 14 zář 2018, 13:33

Ahoj, jak dlouho Vám vydrží spojka? Mám najeto 25 tis km. A občas, prvních pár rozjezdů, nebo když dojíždím potom vyrazím, celý skútr jako zavibruje. Jakoby to tam drhlo, než se spojka chytí... nevím jak to popsat přesně. Pár takových záškubů. Nic zásadního...ale všímám si toho. Také občas proklouzne řemen.. zase většinou první start. Vytočí se otáčky, potom klesnou. Ale při tomto nájezdu už je řemen jasný. Jen mi šlo o tu spojku jaká je běžná výdrž. Je fakt ,že dost jezdíme ve dvou.

-- 14 zář 2018, 13:37 --

Případně jak se chová spojka na výměnu? Když to klouže, předpokládám, že to je spíše ten řemen.
Gargamell01

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 27 bře 2017, 10:09
Skútr / moto: Honda SH 125 mode

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod srnka1010 » 14 zář 2018, 14:52

Remeň vymeň, pozri aj valčeky a vodítka varca, spojku rozober, vyčisti, pakne trocha prebrús šmyrglom, zvon tiež, čapy pakní trochu namaž, celé to daj dokopy.Naber toho druhého čo vozíš a ak bude spojka trhať, tak ju vymeň a ak nie - šťastnú cestu.
Uživatelský avatar
srnka1010

500+
 
Reputace: 115
Příspěvky: 536
Registrován: 18 čer 2016, 20:37
Bydliště: Voderady
Skútr / moto: yamaha majesty 250 r.v 2000

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod xPet » 15 zář 2018, 00:31

Gargamell01, spojka na SH by měla vydržet 35k - 40k km. A pokud jezdíš ve dvou a třeba i častokrát se rozjíždíš, tak i v těch 25k může být na vině ta spojka. Většinou takové problémy vznikají kombinací více věcí(jak zmiňuješ). Jako co vím, tak na SH se hodně rychle (tak po 7k) vymačkají vodítka, naopak řemen a válečky by měly v reálu dát minimálně 32k km - lepší je ve 25k až 28k vyměnit.
Obecně problémem u skútrů není to, že by ti odešla spojka jako obložení, ale to, že se ti vychodí jinak (do obloučku) takový ty šikmý dráhy na spojce. A díky tomu ta spojka zabírá nerovnoměrně.
Spotřeba: Obrázek
xPet

100+
 
Reputace: 34
Příspěvky: 149
Registrován: 14 črc 2016, 13:38
Bydliště: Ostopovice
Skútr / moto: Piaggio Beverly 350 (2012), Honda SH 125 (2015)

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod desel » 19 zář 2018, 11:10

Mě dělalo něco podobného, jakoby po rozjezdu skútr zavibroval a vyměňoval jsem spojkový zvon a 3 perka na spojce.
Ale na 90% si myslím že stačilo vyměnit ty 3 perka na spojce. Jen já měl najeto 8 tis ...
desel

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 06 čer 2016, 11:12

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod jeff » 01 říj 2018, 17:06

Ahoj,
tak se mi začala pomalu připomínat baterie. Díval jsem se po náhradách a překvapilo mě, že všechny kromě origináluYuasa(130A) mají "jen" 100A startovací proud (Banner dokonce 98A). Je to málo nebo vzhledem ke konstrukci startování skútru dostačující? Ta moje baterka je skoro 5.5 roku stará, najeto cca 30t. Dík za názory.
Naposledy upravil jeff dne 06 říj 2018, 17:27, celkově upraveno 1
jeff

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 68
Registrován: 30 srp 2011, 18:32
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH 125i, 2013, černá perleť
Tuning / úpravy: plexi Puig, vlastní deflektor, reflexní proužky a znaky, vyhřívané rukojeti Oxford Premium Touring, na zimu vyhřívaná deka Tucano a kryty řídítek

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod Gargamell01 » 02 říj 2018, 10:05

Vracím se k trhaným rozjezdům. Rozebral jsem variátor, sundal spojku. Vše vyčistil, vyfoukal kompresorem, vyměnil řemen a rozjezdy jsou zase sametové. Díky za rady.
Gargamell01

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 27 bře 2017, 10:09
Skútr / moto: Honda SH 125 mode

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod MaZal » 09 říj 2018, 09:18

jeff píše:Ahoj,
tak se mi začala pomalu připomínat baterie. Díval jsem se po náhradách a překvapilo mě, že všechny kromě origináluYuasa(130A) mají "jen" 100A startovací proud (Banner dokonce 98A). Je to málo nebo vzhledem ke konstrukci startování skútru dostačující? Ta moje baterka je skoro 5.5 roku stará, najeto cca 30t. Dík za názory.

Zdarec, já baterku kupoval. Originál co tam patří Yuasa YTZ7S má startovací proud 130A. Já ji koupil a naprostá spokojenost. Je sice nejdražší - cca 1.800,-, ale může ležet pod úhlem 90°, což u SHáčka leží. :wink:

-- 9. 10. 2018 09:28 --

Měl bych dotaz: na SH 125i r.v. 2014 mi jde pravá páčka brzdy zmáčknout skoro až ke gripu. Rád bych ji pošteloval, ale koukám že budu muset sundat celej přední štít...nebo se to šteluje jinde? Materiálu na brzdových deskách se zdá ještě dost :|
Zdraví Martin. Poslední moto Simson před 25ti lety, tak bacha...:-)
Uživatelský avatar
MaZal

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 37
Registrován: 21 dub 2010, 09:39
Bydliště: Šalingrad
Skútr / moto: Honda FJS 600 Silverwing 2001, Honda SH 125i 2014

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod forester » 09 říj 2018, 10:16

To bude asi iný problém, sama od seba ti nemôže klesnúť až ku gripu.Obloženie by tiež nemalo tolko spraviť.Skontroluj najprv to obloženie a potom kvapalinu a na koniec teda skús ju pridvihnúť ale hovorím, mal som obloženie na 1-2 mm a páčka síce bola niššie ale zase ani zďaleka nie pri gripe.
Honda PCX, 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,37 tis km
Yamaha X-Max 250,2012,64 tis km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 364
Příspěvky: 3803
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod Mirus1 » 09 říj 2018, 10:38

Já myslím,že brzdové páčky ani štelovat tak jako třeba plyn nejdou.Tady může být více problémů,zavzdušnění,sjeté obložení-to ale by nemělo mít vliv, hadice zda jsou gumové nebo pancéřové, slabý, ale postupný únik brzdovky,musí být DOT4, no a potom ještě zbývá brzdová pumpa, tam může být taky problém.Chce to zjišťovat postupnou metodou. Začal bych odvzdušněním a výměnou brzdovky......
SYM GTS Joymax 125i SPORT ABS + Start & Stop,válec s keramickou vložkou, výkon 11kW,
TopCase Givi B47NML BLADE+Dr.Pulley válečky 20x15-11gr.
Uživatelský avatar
Mirus1

750+
 
Reputace: 147
Příspěvky: 754
Registrován: 27 zář 2014, 06:44
Bydliště: Lipová-lázně
Skútr / moto: SYM GTS Joymax 125i SPORT ABS + Start & Stop

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 11 návštevníků