Honda SCV 100 Lead - Pokec o tomhle přibližovadle

Diskuze o skútrech většího objemu.

Příspěvekod Jezdič » 01 úno 2007, 22:35

Me to dela, kdyz ho nechasm treba 14 dni stat. Po nastartovani nez zavru vrata a pak pridam plyn, zacne to zdechat. Vyprchava benzin. Jinak po prvnich 1000km to sestelujou a bude behat 1A. Ja si to prebiral v unoru a sel sytic. Takze me to jako funglovka nezdechalo (nedusilo).
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Příspěvekod sollik » 02 úno 2007, 09:40

To Daelimek: Hmmmm....asi máš víc zkušeností. Mě by to docela vyplašilo, kdybych si šel koupit novou motorku a nešla by nastarovat. Předpokládám, že teď už startuje a jezdí v pohodě !???

To Jezdič: Jak svítí dálkové světlo? Já to zkoušel v Praze pod lampama před prodejnou a pak až v garáži, ale tam prd poznáš. Jen mi přišlo, že nějaký výrazný rozdíl v potkávacích a dálkových není.

Včera mi to nedalo a i když vím, že to motoru nedélá dobře, musel jsem si aspoň na chvilku nastartovat. TEN ZVUK JE NÁDHERNÝ !!! (hlavně když předtím jezdíš na Simsonu)
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Příspěvekod Daelimek » 02 úno 2007, 11:41

[quote=sollik]To Daelimek: Hmmmm....asi máš víc zkušeností. Mě by to docela vyplašilo, kdybych si šel koupit novou motorku a nešla by nastarovat. Předpokládám, že teď už startuje a jezdí v pohodě !???

To Jezdič: Jak svítí dálkové světlo? Já to zkoušel v Praze pod lampama před prodejnou a pak až v garáži, ale tam prd poznáš. Jen mi přišlo, že nějaký výrazný rozdíl v potkávacích a dálkových není.

Včera mi to nedalo a i když vím, že to motoru nedélá dobře, musel jsem si aspoň na chvilku nastartovat. TEN ZVUK JE NÁDHERNÝ !!! (hlavně když předtím jezdíš na Simsonu)[/quote]

souhlasím se zvukem,já jezdil na 2T a když jsem přesedlal na 125ccm 4T bylo to úžasné.No Yuki už pak jezdila v pohodě,říkám ten první den,kdy se musel dolít olej do vany a nalít benzín tak to trvalo,než si přes ty suchy trubičky stroj nasaje benzín a začne běhat.Jakmile jsem ale druhý den pořádně jezdil bylo to už dobré,jen to bylo lenošné,s tím musíš počítat,výkon bude znát prý kolem toho 1000 najetých kilometrů.U 4T platí zásada - čím více jezdš,tím lépe motor táhne a jede.U 2T je hranice a pokud už zajedeš motor seš u této hranice a už ti motorka pojede stále stejně,kdežto 4T se zajíždí celý jeho život...podle sebe vím,že je obrovský rozdíl mezi 4T motorkou která má najeto 50km a nebo 1500km,je to obrovský rozdíl...
Uživatelský avatar
Daelimek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 660
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Vybírá se..v merku mám PCX :)

Příspěvekod Vali » 02 úno 2007, 20:24

to sollik: S tim startovanim pred prodejnou mam naprosto stejny zkusenosti. Motor je proste jeste syrovej a nezajetej. Pak uz se mi to nikdy nestalo B) Jinak taky gratulace k novemu stroji.
Uživatelský avatar
Vali

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 273
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda ANF125
Tuning / úpravy: Bez úprav

Příspěvekod sollik » 04 úno 2007, 16:27

Díky za gratulace. Dneska jsem neodolal a vyjel. Hondička už jela jak asi má. Nemůžu to moc posoudit, nikdy jsem na skůtru s variátorem předtím nejel (krom dovolené v Tunisku, kde půjčovali rozhrkané Peugeoty v hrozném stavu. Ten na kterém jsem jezdil jel buď na plný plyn, nebo vůbec). Najel jsem dneska 10km, pak už jsem musel domů. UŽ ABY BYLO JARO !!!!!!
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Příspěvekod Jezdič » 05 úno 2007, 11:00

Dalkove svetlo sviti celkem dobre, ale je potreba mit svetlomet serizeny. Ja svitil panubohu do oken, kdyz jsem si ho prebiral. Ale staci pod svetlem povolit 1 sroub, soupnout svetlem v kolejnicce a je to.

Lead vam bude jezdit s kazdou tisicovkou ujetych km lip a lip. Sam to muzu posoudit protoze muj ma najeto skoro 7000km a brach jen 1000km. Ne ze by jeho jel hur, ale ten muj je tavej mekkci a ochotnejsi.

No nebude trvat dlouho a pujdu na garancku 8000km.
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Příspěvekod Vali » 06 úno 2007, 00:30

Ted v chladnem pocasi by byli asi nejlepsi vyhrejvany hefty ale to by u Leada altik asi neutah :) Jo jeste k ty barve. Ja si puvodne jel pro modryho, ale kdyz sem ty skuty videl zive vedle sebe tak mi ten stribrnej padnul vic do oka ;)
Naposledy upravil Vali dne 06 úno 2007, 00:33, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Vali

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 273
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda ANF125
Tuning / úpravy: Bez úprav

Příspěvekod Jezdič » 06 úno 2007, 10:07

V Praze neni po snehu ani pamatky. Sucho a vcera bylo 5 stupnu. Proste idealni unorove jezdeni :-)

Dal jsem si pred vrtuli chlazeni takovej pulkruh z kartonu a skutr se driv zahreje a nebeha tak dlouho sytic. Takze uz mi zimu pripomina pouze chlad na kolena. Ale mam takovy teply chranice na suchace a je to vpoho.
Naposledy upravil Jezdič dne 06 úno 2007, 19:20, celkově upraveno 1
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Příspěvekod sollik » 06 úno 2007, 16:10

To Vali: Já si stříbrňáka rezervoval po telefonu, měli 3 stříbrný a 5 modrých a modrýho má soused i brácha kolegy z práce a mě i mé drahé se víc líbil stříbrný. Ty rukojeti by byly dobrý, ale Lead by to fakt asi neutáhl, protože mě pohasíná osvětlení budíků v rytmu zapnutých blinkrů :) Ale to je asi slabší baterkou. Nebo ne? Pohasíná vám to taky?

To Jezdič: Myslíš tu bílou vrtuli, která je na pravý straně motoru za tou mřížkou?
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Příspěvekod roman.mara » 06 úno 2007, 17:43

myslím, že by ti světla pohasínat neměly, ale asi ti nejvíc řeknou ti, co Leada mají
Honda CB SevenFifty

členem Scooter clubu KMK telefon: 724775546
Uživatelský avatar
roman.mara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 948
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hostouň u Prahy
Skútr / moto: Honda CB SevenFifty
Tuning / úpravy: dva super laďáčky

Příspěvekod Jezdič » 06 úno 2007, 19:22

To Jezdič: Myslíš tu bílou vrtuli, která je na pravý straně motoru za tou mřížkou? [/quote]

Ano.
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Příspěvekod sollik » 06 úno 2007, 20:37

To Jezdič: Ty víš na jakým pryncipu funguje sytič u Leada? Čínský skůtry snad mají nějaký bimetal ve vosku či co, jak to maj udělaný ostatní vůbec netuším.
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Příspěvekod Jezdič » 07 úno 2007, 11:12

Jak funguje sytic u Leada nevim. Nevim ani jak fungoval ten u Hyosunga. Vim jen ze funguje dobre. Zato vim jak funguje u Simsona. Nekolikrat sem mel rozdelanej karbec. U Hyosunga ani Leada nic nezlobi, tak nic nerozdelavam. Vim jen ze je automatickej.
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Příspěvekod sollik » 08 úno 2007, 17:41

Tak jsem včera vyndal baterku a chystám se ji nabít, ale namám zkušenosti s nabíjením uzavřených, bezúdržbových baterií. Vždycky jsem měl baterku s vyndávacími víčky. Jak se ta bezúdržová baterka nabíjí?
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Příspěvekod Vali » 08 úno 2007, 18:24

to sollik: Nevim co tam je za baterii, ale obecne by se mela baterie nabijet zhruba 1/10 kapacity. Tj jestli to flaknes treba na nakou starou nabijecku na auto tak muzes baterii poskodit, jelikoz bude nabijecka davat velky proud (za predpokladu ze nema nakou regulaci, nebo nastaveni kapacity nabijene beterie) Pokud je gelova na tu musis pouzit nabijecku urcenou na gelove baterie! Kvuli tomu, ze u gelove baterie by nabijeci napeti nemelo presahnou myslim 14V. Dneska se delaj univerzalni nabijecky pro vsechny druhy baterii, kterou jen pripojis a nabijecka automatickty nastavi nabijeci charakteristiku napr. velmi popularni a dle referenci velmi dobra moto nabijecka je OPTIMATE 3 Jinak ja nabijecku nepouzivam dobijim celorocnim provozem ;)
Uživatelský avatar
Vali

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 273
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda ANF125
Tuning / úpravy: Bez úprav

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků