Honda ANF125i Innova

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod MisaKacenka » 11 dub 2010, 10:31

TAk at vam chlapci slouzi :) Na Krete sem na tom videl jezdit maniky v plavkach, atd :) urco to hodne vydrzi :) Ale me se to proste nelibi :( ale koupili ste si to vy, takze je mi do toho fuk ;)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod oldik » 11 dub 2010, 10:32

Jinak když se podíváš na max výkon při jakých otáčkách, kroutící moment (ne zrovna zanedbatelný), kompresní poměr a to vše ve spojení s poloautomatikou, jednoduchou odstředivkou, stříkačkou a s ohledem na historii tohoto motocyklu, je jasné, že v kubatuře 125ccm se jedná bezpochyby o držák. Pokud ti nevadí vzhled a nutnost řadit, jdi do toho.
Jinak plasty jsou na okrasu. Nechrání. Takže i když spadá mezi scootery, je to klasické moto.
Za prd stojí tlumení a zmiňovaná ochrana. I když dám kolena úplně k sobě, ochrana byť samostatných kolen je zanedbatelná.
Jinak pohodlná jak v 1, tak i ve 2 lidech.

Můj osud pořízení bylo právě potvrzení velmi malých provozních nákladů, hlavně na zahraničních DF. Ve fázi šetření na maxiscootera jsem začínal dostávat absťák z chybějícího jednostopého vozidla. Už jsem po ní pokukoval před cca 2-ma lety, když byla za 60 000,- právě kvůli pozitivním ohlasům. Za cenu, kterou na ni teď nasadily a s ohledem na narození potomka a na nové SW-T400 (honda je srdeční záležitost) jsem posunul koupi maxíka na další sezónu (kupuju pouze nové moto) a část úspor vložil do innovy. U mě bude plnit funkci právě toho levného přibližovadla a zaplácnutí absťáku po řízení motocyklu se zanedbatelnou spotřebou, a proto do ní nebudu nic investovat, ani ten motokufr. V hondě byl další skůtr až PSi za 75000,- s dvojnásobnou spotřebou a bylo to tudíž buď innova nebo nic. Samozřejmě si ji už nechám napořád na po pojíždění. Právě ta pořizovací cena z toho dělá záležitost, která je jako ojetina neprodejná, protože 20 000,- by mi k ničemu nepomohlo. Tak asi takhle.
Naposledy upravil KYBLOS dne 05 črc 2013, 01:52, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod renos » 11 dub 2010, 22:12

2 8steve: no na lehce jetou v Čechách asi nenarazíš, já viděl jen jednu za 30 myslím z Prahy. 42 za nový je sice 1/3 maxíka, ale taky cena čínských 125tek. Pokud chceš cestovat, šetři na maxíka, pokud potřebuješ přibližovadlo neváhej a jdi do nového, dokud jsou za tu zimní cenu. Ceníkových 58 bych za to teď nedal. Já to kupoval primárně na ježdění do práce a po městě a chci minimální provozní náklady, čemuž u tohoto stroje věřím. Po záruce si servisovat budu sám, je to tak jednoduché, že tam není co pokazit. :wink:
Jezdím za: Obrázek 8)
Uživatelský avatar
renos

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 304
Registrován: 17 lis 2009, 18:20
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Honda ANF125i Innova - prodáno
Tuning / úpravy: kufr GIVI, plexi PUIG

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod sedli » 11 dub 2010, 22:43

Renos : Kdysi jsem už o tom četl článek - recenzi, ale moc se mi to nelíbilo designem...ale když vidím že jezdíš za tak směšnou spotřebu, jakou to má nádrž a oproti tomu spolehlivost, tak smekám a tiše závidím. Doteď jsem si myslel že je to 50 ccm, ale když čtu že to jede i přes 100 Km/h tak to čumím...já mám 2T karburátor a lehce nad 100km/h to už je na pokraji smrti a to si ještě vezme v průměru asi 4.5l/100Km...
Kdyby to bylo trošku robustnější a ten design jinej, tak je to dokonalost sama...kdyby jich u nás už bylo dost a taky jetých s cenou okolo 20 000, tak bych absolutně nic neřešil, prodal co nejdřív toho svýho žrouta peněz a trajdal bych na innově od rána do noci...
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod renos » 11 dub 2010, 22:50

Tak na fotkách se mi taky nelíbila a to vůbec, ale když jsem jí viděl v Brně na motosalonu a sednul na ni, změnil jsem názor a teď se mi fakt líbí. Je akorát jiná než pravé skůtry no. A navíc, nemám ji na parádu, jezdím do železáren, kde je fakt humus a tam by mi bylo líto jezdit s nějakou super leštěnkou. :wink:

I takhle umí Innova upalovat. :shock:



Nevím, jestli ten objem udávají 3,7 litru až po víčko, nebo po ten plíšek, který označuje max hladinu. Ten je asi 1cm pod víčkem. Když mi začala blikat rezerva, jezdil jsem ještě 20-30km a dotankoval po plíšek přes 2,5 litru, což by znamenalo rezervu 1,5l. V manuálu udávají rezervu 0,8l, takže zatím nevím co si mám myslet, budu to sledovat. Chtělo by to vyjezdit do sucha, ale to se mi moc nechce.

Má to palivoměr digitální segmentový, poslední blikající signalizuje rezervu. Takhle to vypadá:



Ano spojka se vymačkává pohybem řadící páky. Rozjezd je v pohodě- cvakneš 1, pustíš páku, motorka pořád stojí, přidáš plyn a motorka se plynule rozjede jako skůtr, pak jen sázíš další rychlosti. Cvik to chce trošku při podřazování, je dobré dát meziplyn když máš zmáčklou řadičku a pak pouštět, jinak to dost cukne. Ale zvykneš si na to raz dva. :)
Naposledy upravil KYBLOS dne 05 črc 2013, 01:54, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny příspěvky pod sebou
Jezdím za: Obrázek 8)
Uživatelský avatar
renos

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 304
Registrován: 17 lis 2009, 18:20
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Honda ANF125i Innova - prodáno
Tuning / úpravy: kufr GIVI, plexi PUIG

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod oldik » 12 dub 2010, 05:49

Pro upřesnění. Spojka se sice vymačkává sešlápnutím řadící páky, ale navíc to má odstředivku jako babeta. Ne varec, ale opravdu kalsickou odstředivku. Tzn. cvakneč za 1 a už při minimálním přidání plynu ti zabere motor, proto se to dá hodit na zadní, driftovat a podobný voloviny. Další je, že třeba na kvalt 3 přijedeš na křižovatku a zastavíš se zavřeným plynem. V min. rychlosti ti spojka rozepne. Potom si v klidu než blikne zelená nakvaltuješ co potřebuješ. Pokud potřebuješ hned za 1, tak dáš 2,1, pokud chceš neutrál, tak můžeš 3,4,N. Prostě pokud stojíš na místě, můžeš kvaltovat dokola oběma směry. Za jízdy tam ze 4 neutrál nedáš, je tam pojistka. Dojezd za kvalt 4 do zastavení neprovádím, aby došlo k rozepnutí spojky, je tam minimální rychlost záběru dost veliká, ale už od kvaltu 3 to jde v pohodě. Pokud vidím, že budu cca 3 vteřiny a dýl stát, zastavuju klidně na tu 3 a pak to během 1s skopu kam potřebuju. Právě to řazení se mi líbí, protože můžeš s plným záběrem popopjíždět za 2 nebo za 3 na 1/3 otáček motoru. Právě díky tomu řazení se spotřeba dostává na tak nízkou hodnotu. S varecem by ta spotřeba byla jako u PSi apod 125. Jinak právě díky té odstředivce jezdím min za kvalt 2, pokud je moto aspoň v minimálním pohybu. Tzn. jedu na křížení silnic téměř už s kvaltem 2 a spojka rozepíná, dojíždím setrvačností s rozeplou spojkou na volnoběh za 2 a zjistím, že nic nejede, tak otočím plynem, spojka velmi rychle sepne na plný záběr a už to tam láduju nahoru. Díky převodu kvaltu 3, který je zároveň silný i rychlý, dáváš až na extrémy všechny kopce od 60-80km/h. Jinak kvůli absenci spojky a možnosti pádu, kdy by ses držel plynu a pořád to roštoval, má innova náklonové čidlo. Jakmile se dostane do vodorovné polohy, odpojí to elektriku amusíš vypnout zapalování a znovu zapnout. Ono právě když si vezmeš konstrukci motoru, tak pokud beru běžné věci, tak se ti na motoru nemá fakt co pos...t. Na zahraničním DF, co jsem pochytil, to standardní závadu se pravidelně vyskytující to nemá. Díky odstředivce ani motor nemusíš vytáček, defacto ihned po rozjezdu je spojka celou další jízdu v plném sepnutí. Jo a tím pádem ani z kopce za 4 ti nerozepne, tzn. opravduje třeba se na innovu dívat jako na klasickou moto se vším co k tomu patří. Jinak díky 4 kvaltu a velkému krouťáku, který je k dispozici cca už od 3000 ot. není při klidné jízděbez kopců a silného protivětru a rychlosti i v obci cca 60km/h nutno řadit. Jinak používáš 3 a 4 kvalt. 1 a 2 pouze na rozjezdy, jinak ne.

edit:
Nesedla, bylo by to zbytečný. Muselo by se to jinak zpřevodovat a už by tam byl kvalt navíc a ubíralo by to z pocitu pohodlné jízdy. Já se svými 100kg jezdím ve stavu zajíždění na 4 kvalt 80-85km/h. Tak nemám pocit, že motor nestíhá i v mírném kopci. Až zajedu, tak budu na pohodu jezdit kolem těch 90km/h standardní cestovní rychlostí. Problém je, že je to motorka velmi lehká, resp. v průměru o 20-30kg lehčí než ostatní 125ccm scootery. Musím z velmi čerstvých zkušeností říct, že v 80km/h kolemjedoucí kamión připraví nejednu horkou chvíli. Odfouknul mě až ke středové čáře :D . Dokonce i protijedoucí je velmi, velmi cítit. Resp bych to přirovnal ke kolu s motorem.
Naposledy upravil KYBLOS dne 05 črc 2013, 01:55, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod renos » 12 dub 2010, 10:24

2 Oldik: Vím, že varec nemá, ke skůtru jsem přirovnal jen rozjezd z místa- prostě přidáš a jedeš. :wink: Vrtá mi hlavou, jak mají tu spojku vyřešenou, asi tam jsou dvě- odstředivka a klasická?
Kupuj, kupuj, neprohloupíš. Před dvěma týdny už měli jen modrou a stříbrnou. Já chtěl tu černou, ale stříbrná je taky pěkná. Mám i stříbrné auto, tak mi to v garáži ladí. :D
Jezdím za: Obrázek 8)
Uživatelský avatar
renos

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 304
Registrován: 17 lis 2009, 18:20
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Honda ANF125i Innova - prodáno
Tuning / úpravy: kufr GIVI, plexi PUIG

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod oldik » 12 dub 2010, 10:35

Však ano, podle mě je tam klasika poloautomat zkombinovaný s obyč. odstředivkou. I jawa s tím kdysi koketovala myslim na 350. Představuji si to jako naprosto jednoduchou konstrukci. Oproti varecu je tam akorát rozdíl v tom rozjezdu (bere téměř od volnoběhu)a že ti z kopce tady spojka nevypne, prostě ten 4-takt brzdí motorem jako prase, až jsem se na 125ccm divil. Defacto brzdy používám v dědinách na úplné zastavení jinak brzdím motorem.

Pokud uvažuješ o 125ccm moto na denní ježdění rychlostí 100km/h, tak pokud naznáš, že do kopru neodejde jiná 125, tak tahle určite ne. Jinak bych se podíval po aspoň 200ccm 4t. Tam s rychlostí problém nebude. Jak jsem psal, optimální rychlost na 4 kvalt je 85km/h, upozorňuju optimální. Pokud budeš jezdit 90+- tak by problém být neměl. Standardní cestovní rychlost 100km/h a více se mi zdá hodně na jakoukoli 125 ccm 4t. Navíc tady ochrana nohou opravdu žádná. To bych šel do klasického skůtra 200ccm s plexi. Ale za 20 tis. to asi nebude, aby to něco vydrželo. A rozhodně ne se spotřebou do 2 l/100. No a navíc tam chybí ochrana aspoň nohou, což může po ránu v kose dost štvát. Já to mám do práce 70km komplet 1 cesta a už se nemůžu dočkat až vyrazím, ale 100km/h valit celou cestu fakt nepotřebuju. Jinak ve 125 ccm 4t scooterech neznám mnoho strojů, které by v této cenové kategorii vyvinuly ve standardu větší rychlost než innova. Co se týká maximálky, tak asi bude patřit mezi ty rychlejší.
Naposledy upravil KYBLOS dne 05 črc 2013, 01:56, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod renos » 12 dub 2010, 18:56

Tak jsem pro zajímavost spočítal otáčky motoru při různých rychlostech a jednotlivých kvaltech. Nevím zda vůbec a v jakých otáčkách má motor omezovač, ale tipuju v 8500. Maximální výkon je udáván v 7500 a maximální krouťák v 5000.

8steve: V techničáku uvádějí si myslím maximální trvalou rychlost 96km- tachometrových 100. Myslím, že provozování v takových rychlostech tomu fakt neublíží. Akorát, jak píše Olda, na ty haksny opravdu fučí jako prase, chce to pořádné zateplené gatě nebo termodeku. V létě to bude ok. Já zatím jezdím v šustkách, pod tím teplé kamaše, ale na kolena kosa jen pod 10oC. Nahoře mi zima není. 20km bych jel i v šustkách nad 10oC.

Jj, má to krytý řetěz i měnitelnou rozetu, teda pokud menší půjde sehnat. Řekové jsou na to experti, tam jich jezdí jako smetí a hodně se upravujou.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 05 črc 2013, 01:57, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou
Jezdím za: Obrázek 8)
Uživatelský avatar
renos

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 304
Registrován: 17 lis 2009, 18:20
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Honda ANF125i Innova - prodáno
Tuning / úpravy: kufr GIVI, plexi PUIG

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod oldik » 12 dub 2010, 19:41

Aby to z toho nevyznělo, že je to nějaký dělo ve smyslu 600 endura. Ta 4 je udělaná akorát tak, aby to táhlo i zároveň vyvinulo velmi solidní, konkurenceschopnou rychlost. Ta motorka je za ty roky co se dělá tak odladěná, že nemá smysl do toho hrabat, či jinak přemýšlet o úpravách. Ono do kopce samozřejmě tu 4 neudržíš, je to cestovní rychlost úměrná rychlosti a nabízenému výkonu. Ale za 3 se dá fičet v pohodě těch 70km/h a tím zdoláš 70% kopců v čr. V tom je výhoda, že by to neměla cestovní rychlost bez běžných dopravních událostí klesnout pod těch 70. Innovu buď ber jaká je nebo přemýšlej o něčem jiný. Ale pochybuju, že s ohledem na rychlost a výdrž 125ccm motoru seženeš něco jinýho, popř. dokonce lepšího.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod crhy » 12 dub 2010, 19:43

2 8steve: Nic proti, ale provozování této( jinak skvělé )babety v takovýchto rychlostech, o kterých uvažuješ, považuji za hazard :o
Raději si kup 250, sám určitě časem přestoupím, ale zatím jsem spokojený, já sám jezdím na skůtru když jedu do práce něco okolo 80 ti -90ti a auta mě na velmi rychlém úseku předjíždějí jen sporadicky, jsou to prostě tací, kteří by mě předjeli i kdybych jel v autě takovouto rychlostí. :wink:
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod oldik » 12 dub 2010, 19:51

Jinak změna rozety je blbost, ta 4 to nepobere. Ve dvou bys ji tam ani nemohl dát. Ukaž mi 7kw 125ccm udělanou na malý otáčky, která ti dá 120km/h. Sice tachometrových, zatím nevím kolik proměřuje, ale i tak. Nenajdeš, si myslím. Hele, těch 90km/h je naprosto, ale naprosto v pohodě na ten motor. Jen jsem narážel na to, abys s tím nechtěl jezdit plyn nadoraz a frčíme. Pokud ti tohle nestačí a řešíš zvyšování rychlosti bez zvyšování výkonu 150 kitem apod., tak pak jsem nepochopil debatu o výdrži motoru v závislosti na najetých km. Jinak změnu rozety jsem nikde neviděl. Jediné úpravy výkonu byl 150 kit, úprava vstřikování v kombinaci s laďákem a tím dosažené rapidní zvýšení otáček. Takhle tam jsou i vide, kdy s takovou úpravou bys podělal možná i nějaký pětikilo. Prostě ručička do 140km/h je tam raz dva. Hele, stejně nic nenamyslíš a kdyby sis náhodou innovu koupil, tak po prvních pár km zjistíš, že něco na ní ladit je blbost, pokud do toho nechceš nasypat mraky peněz. Ve standardu je odladěná na snad ten nejideálnější poměr výkonu, rychlosti a hlavně pořád opakované spotřeby.
V jednom příspěvku napíšeš, chci držáka do práce co jezdí skoro zadarmo a v dalším už řešíš úpravy. Vždyť i ten hnusnej kryt na řetěz je tak strašně praktickej i s tím konstrolním špuntem stavu řetězu, že je to až nemožný. Dokonce tam je i nálepka s ryskama, jak může být prověšenej. Prostě je to těžce účelový stroj s přijatelným designema velmi příjemnou pořizovací cenou. A je to HONDA.

to crhy: jako by jsi mi mluvil z duše. Přesně tak :mrgreen: .

Přetížíš motor, pochopíš, až se na innově svezeš. Motoru to rozhodně k životnosti nepřispěje. Pojedeš na menší otáčky rychleji s motorem, který se s tím bude prát a bude se chovat jako podtočený. To je jediný výsledek. Takže se poměr použití zařazených rychlostí během jízdy změní na 70% trasy za 3 a na rovince v bezvětří možná za 4. Zvýšíš spotřebu a nenecháš motor pracovat v otáčkách, které potřebuje a při kterých právě nalítá těch 50 000km bez potřeby větší generálky. Ten motocykl se vyrábí od roku někde 1960 jako Cube a prošel v množství miliónů kusů vývojem až do dnešní innovy. Tudíž opravdu bych to nechal jak je to z výroby. Na tvůj dotaz ti nikdo neodpoví, protože jsou to teorie a troufnu si tvrdit z toho mála co mám najeto, že to není cesta správným směrem. Pořád opakuju, že se jedná o 125ccm. Dál na tom asi nic nenamyslíme, musel by ses svézt, jinak je to diskuze o ničem. Po první jízdě ti opravdu bude jasné, že s tím nemá smysl cokoli dělat. Prostě tak nějak cítíš z té motorky, že jede jak má a jak jí to vyhovuje,
Naposledy upravil KYBLOS dne 05 črc 2013, 01:58, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod crhy » 12 dub 2010, 20:26

Aha, tak to je jiná, s tvojí váhou si myslím bude těch 90 uplně v pohodě. :wink:
Já osobně si také myslím, že jako co se týče spotřeby atd. na ježdění do práce, tak úplně super stroječek, vypadá to, že je to i ouzký, takže můžeš parkovat ve přístřešku pro kola :D a jestliže bydlíš v paneláku, tak asi nebude problém dostat to nákladním výtahem do 12tého patra :D
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod oldik » 12 dub 2010, 20:28

Nevím jak přesné jsou výpočty nebo jaké jsou maximální možné otáčky. Co vím ale, že na tachometru je podstupnice s ukazately rychlostních stupňů, do kdy je možno daný rychlostí stupeň mít zařazený. Beru to jako náhražka červeného pole u otáčkoměru. Třeba 3 kvalt je tam až do 90km/h, tudíž pochybuju, že při 100km/h a 4 kvaltu jsou tam max otáčky. Hlavně s ohledem, kdy jsem už dříve napsal, že mám pocit z optimálních minimálních otáček na 4 kvalt až při 80-85km/h. Pod touto hodnotou motor samozřejmě bez problémů táhne, ale je cítit, že to není úplně ono, pokud chceš zdolávat protivítr a kopečky. Po rovince a v bezvětří za 4 kvalt jedu taky třebas 65km/h, ale to je opravdu hodně velká rekreačka s téměř zavřeným plynem.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod Bahnak » 12 dub 2010, 20:32

8steve : Přestaň vymýšlet vymyšlené :mrgreen: Když tam dáž těžší převod tak se to nejspíš na maximálce neuveze.
Se životností si nedělej vážně starosti. Pokud budeš používat kvalitní olej a včas ho měnit tak ten motor neutočíš ani kdyby sis tam místo plynový rukojeti dal vypínač :mrgreen: :mrgreen:
Menší rozetu Ti vyrobí celá řada firem podle tý původní za celkem levný peníz.
cesta je cíl
Uživatelský avatar
Bahnak

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 598
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků