Gilera/Piaggio Typhoon 125 2T rv.2000

Diskuze o skútrech většího objemu.

Gilera/Piaggio Typhoon 125 2T rv.2000

Příspěvekod Dejvik » 27 kvě 2020, 20:36

Dobrý den, dnes když jsem jel z práce domů se stalo cca v rychlosti 70km/h že se skůtr po přidání plynu začal dusit, když jsem plyn ubral, skůtr jel normálně, když jsem zase přidal, znovu se dusil. Takhle jsem to zkusil asi 3x a najednou se vypnul motor a už jsem jen setrvačností dojel ke krajnici.

Doma jsem: Vyměnil podtlakový ventil u benzínové nádrže (ješte jsem jej zkoušel a benzín při podtlaku teče). Rozebral a vyčistil jsem karburátor. A poté jsem vyměnil svíčku za novou. Co jsem zjistil... benzín do karburátoru teče, a svíčka hází jiskru. Ale připadá mi, že je špatná komprese.(když vyšroubuji svíčku, a zatěsním prstem, tak při nakopávání jej udržím).

Někde jsem četl, že je tento skůtr náchylný na ložiska klikové hřídele. Což je průšvih. Moc Vás prosím o rady, co ještě zkusit. Moc děkuju za odpovědi.

EDIT:// Ještě jsme zkoušeli nakapat trochu benzínu do hlavy a zkoušeli jsme stříkat do sání vzduchu karburátoru sprej (rychlý start).


EDIT2:// Dnes jsme rozebrali hlavu a fotky přikládám v příloze. Nový válec+píst+kroužky+těsnění+ložisko uložení pístu jsem dnes objednal. Chtěl bych se jen zeptat, jak se to mohlo stát? Může být na vině ložisko klikové hřídele? Já jen abych teď zbytečně nevyhodil peníze za tyto věci.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Dejvik

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 01 dub 2020, 12:57
Skútr / moto: Piaggio Typhoon 125 XR

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků